Funktions t-shirt för att minska svetten på träningen

Billig funktions t-shirt

Om du är som jag och tränar rätt flitigt men tycker det är tråkigt att tvätta hela tiden är det här verkligen något för. Funktions t-shirtar är grymt bra och ha oavsett vad du tränar, kampsport, styrketräning, löpning, gruppass eller ja oavsett vad du än gör faktiskt. De kanske inte är så coola som en rashguard eller har flashiga tryck som en vanligt bomulls t-shirt men är istället praktiska. Oftast köper man dessa från stadium, intersport eller någon annan sportbutik för ett antal hundralappar men kan du leva med att sakna Nike loggan, eller Adidas märket har jag ett bättre och framförallt billigare alternativ.
Jula postorder säljer funktions t-shirtar i 2-pack för 99:-, men tyvärr endast i färgen svart (kunde vart värre). Dessa är riktigt bra av egen erfarenhet. De är överlägsna vanliga t-shirtar av bomull när du tränar eftersom de transporterar bort en del av svetten och fastnar inte när du ska ta av dig dem. Samtidigt kan du få 10 stycken funktions t-shirtar till priset av 1 hyfsad rashguard. Själv  har jag redan ett par hemma och ska passa på och beställa ett par till så jag kan ha dem även när jag inte tränar. Tänk bara att de är lite stora i storleken om man ska ha dem till träningen.
För dig som sätter träningen i fokus framför utseendet så finns de att beställa här:  Jula Funktions t-shirt

Pain is just weakness leaving the body...

Gillade du detta? Läs då gärna även om:



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar